Staden och plantering

Jag och mamsen åkte till stan för att hämta hem brorsan, så jag kunde köra en bra bit :)

Ingen av oss var speciellt shoppingsugna, så det enda som inhandlades var en ny mascara.

Tja den ser helkonstig ut men den var helt okej att använda :)

Imorgon är det skolavslutning för båda små syrrorna, och en god middag på det *mums*!

Också lunchade vi med Tommy och brorsan i staden idag. Buffé blev det till att äta, och som vi åt! Proppmätta hann vi bli! :)

Sen ikväll så har jag och mamsen planterat ut alla sommarblommor, fixat klart i växthuset, vattnat mm. Samtidigt som Rulle har kutat mellan oss, men det gick bra i alla fall.

Nu är jag i alla fall jätte trött och hoppas att klockan snart blir 21 så man kan gå och lägga sig.

Helgen spenderas hos kärleken, myspys! :)

Sommarlov <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag såg reklamen för den mascaran för första gången idag och så går du och köper en >< så busigt :P



Oj vad jag längtar till midsommar :D

2009-06-11 @ 20:57:05
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Einar

Ja det blir myspys<3 Nu ska jag sova:)

2009-06-11 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0