Onsdag

Bästaste farfar fyller 73 idag, stora gratulationer!

Fina farmor och farfar <3

Har i alla fall haft hemstudiedag idag. Rensat jordgubbslanden, vattnat, fixat inne, klippt farmor, cyklat 1 mil, ätit kladdkaka med sweizernöt och grädde hos farfars mm.

Och hela tiden när jag har varit ute har Rulle varit min skugga. Han håller på att vara ruggit snabb nu!

OCKSÅ for jag och farfar och fiskade i våran tjärn på em. Och jag lyckades dra upp en stor öring på 2,3 kg! Jag och farfar hade jättekul verkligen :D Vi skrattade massor, och när fisken äntligen var i båten så skakade jag i både ben och armar ;)
    
Storfiskaren herself med trötta ögon, en riktig pärs det där ;)


Jag och Jenny har haft trevliga utekvällar. Lite bilder sen igår:


Jenny fixade ett 3 i rad.

Rulle var såklart med oss ute...

Det var min dag i en kort sammanfattning. Nu ikväll har jag intervjuat Kicki och förhoppningvis gjort Lärtan lite avis också ;) hehe

Nu ska jag ner och vara social med dessa två


Och ta en dusch. Först ska jag bara träna min rygg och mage en del...

Lev å må




Kommentarer
Postat av: Christina Nyström

Du den fisken var inte illa!!!!!!!!!Lärtan blev fiskesugen och sprang ner med barnen och fiskade gädda ..........Kram Kicki

2009-06-03 @ 19:56:53
Postat av: Viktoria

Redan 73? Inte illa.

Fin fisk du fick där, den hade inte suttit helt fel at få upp...

2009-06-04 @ 10:21:16
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0