Midsommar

Jepp strax är det dax att packa och fara ut till ön där vi ska fira midsommar med goda vänner. Idag har jag fixat här hemma så att det ser någorlunda fint ut. Klippt gräsmattorna bland annat. Vilket har resulterat i många bett från mygg och knott.

För snart ett år sedan var E. för första gången hos mig. Tänk så fort det går, och så underbart det har varit och är! <3

Har tränat mycket igår och idag. Igår blev det en lååång löpartur på fm, sen en kvällspromenad.
Och idag blev det en promenad också :) Skönt, och med tanke på att det nog inte blir så mycket träning på ön så behövde jag trötta ut kroppen lite. :)

Jaja det blev ett kort inlägg.
Nu ska jag njuta av trevligt sällskap och förhoppningsvis så visar sig solen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0