IKEA :)

Onsdagen spenderades på IKEA. Från det att de öppnade kl.10 tills de stängde kl.19 var jag och Karin + våra fina mammor på ikea. Och det blev en hel del shopping.
Jag köpte bla en MALM byrå med 4 lådor.

Och den passade som en smäck i mitt rum. ;)
Ska fixa upp lite fler saker så kanske det kommer bilder sen. Vi hade i alla fall en underbar dag med mycket skratt :)

Annat som jag köpte var bla 2 sänglampor, gardiner, förvaringslådor, plåtlådor mm.

Dessutom så köpte mamma en hel massa burkar. Så nu är ordningen i skafferiet i toppskick. Nya kaffekoppar i skåpen, ny stor matta i rummet. Och andra grejer. Huset förändras ständigt. Nu ska jag fortsätta med att fixa till fler grejer.

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att det blev riktigt fint i ditt rum!

Och ljusare blev det i mitt rum!

Kram lillasyster

2009-08-01 @ 09:27:22
Postat av: Christina N

NU tror jag du tog i litiiiiite iallafall,mesta förändringen händer ju alltid inne hos dig!

2009-08-05 @ 15:13:05
Postat av: Jenny

Jag tycker om dig syrran!!!!!!!!!!!!

2009-08-07 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0