Very fast uppdating (eller vad det heter)

APU:n går jättebra! Jag trivs som fisken i vattnet! :D Det är så bra att man riktigt längtar varje morgon, och min handledare A. är helt amazing!
Idag (onsdag) har jag varit på Folktandvården hela dagen. Vi ska vara där en hel dag på första APU:n, tiden gick fort! Började kl.8 och slutade kl.16, så jag fick ihop 8 timmar i alla fall. Och blir jag tandhygienist eller tandläkare så är jag lovad jobb ;) haha Jag fick hjälpa till en hel del också, precis som på APU;n så dagarna flyger iväg :D Och på fredag är jag ledig! Ska bli riktigt skönt med tanke på att jag jobbar hela helgen också... Förövrigt så har mamma och pappa hjälpts åt att måla om i hallen. Verkligen ursnyggt!!! Och allt blev klart idag. Så jag hälsade på hos Berit och hon hade färkartor på köksborden, tror ni man blev sugen eller? Själv blev jag förälskad i färgen Lilja (mild, vit, pastell) och antingen ha en grå eller ljusgrön ton till det. Jajaja nu ska jag skriva upp allt det jag har gjort idag.

Hoppas att ni alla har det bra. Kramar

Kommentarer
Postat av: Christina N

det varraskt marcherat att måla och bli färdiga direkt.......kramar kicki

2009-01-15 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0