Sovmorgon- Ja tack!

Enda dagen som jag känner att det skulle vara skönt att sova lite längre, det är den dagen när skolan börjar om igen! Det har i och för síg varit roligt att krama om Sabina och Johanna... Men Inez var inte nådig idag! :S
Nu är det bara imorgon, sen helg och efter det börjar min APU, ska bli riktigt kul! Första veckan jobbar jag helgen också, det blir en hård start med 50 timmar, så jag varnar redan nu att då blir det inte till att uppdatera bloggen! De timmar jag är hemma ska istället ägnas till mys-the, bad och sömn! Andra veckan jobbar jag 32 timmar. Så då har jag tid till att göra alla APU-uppgifter som man ska hinna göra också enligt skolan, själv tycker jag att det borde räcka med bara APU, det är nog med intryck, nya människor och sånt!

Ikväll blir det till att äta GLASS!!! De som träffar mig ofta vet att det är det enda som jag kan trycka i mig massor av! Men jag hoppas och tror att det finns fler som har sina "måsten" . Just glassen förgyller mitt liv kan man säga xD Förutom de människor som betyder mycket för mig såklart. Och ska ni köpa glass ska ni köra Euro-Shoppers vaniljglass 2 liter, den är superbillig, också är det den enda sorten som man kan äta mängder av utan att bli illamående av, för den är ju så billig att dom inte har råd att ha grädde i den, ahahah

Glass och jordgubbar på sommaren (och vintern) MUMS!!!

Jaja ni har nog fattat poängen nu, och ni som inte har gjort det, kolla bara in bilden ovanför.

Imorgon slutar jag redan kl.13! Riktigt skönt! Antingen åker jag hem med den supertidiga bussen, eller så med Berit om hon slutar samtidigt som jag. Skönt med bara 2 dagars skola, men ala lärare säger ändå "Jaa, vi börjar inte med något, ni ska ju ändå ut på APU", så jag tycker att vi hade kunnat få vara hemma istället :P

Einar kommer imorgon, så då blir det myspys, och på lördag blir det nog renskiljning om de inte gör färdigt imorgon... Söndagen ska ja fixa fram skor osv så jag kan sova lugnt söndagnatt. Sen är det full rulle :D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0