Here I go again

Ååå vilken bra helg det har varit! Torsdag till söndag var jag ledig, superskönt efter de intensiva jobbandet! Torsdag var jag hemma, fredag for jag till kärleken, men jag var ensam hemma hos dom i 2 timmar innan nån annan kom hem, och Einar visste ingenting :P så det var rätt så kul att se hans min... På kvällen var vi på bio med hans MOP och alla syskonen hans, så nu har jag sett Australia två gånger, och den var lika bra igen. Efter bion var vi och hämtade Vilda Matilda hos "svärmor"s syster, hahah va vi skrattade när vi kom fram, de hade bandage och kryckor, sår mm  också bjöd dom på te och mackor, så där stannade vi ett tag. Lördag så var det jag, Einar och Majvor hemma, så vi drog upp ett skidspår på ca 3-4 km, sen så passade jag på att rida en svängom på Tilde också. Och jag hann ramla av en häst för första gången i mitt liv, och troligen inte den sista heller, men jag är intakt och mår prima fortfarande. Däremot har jag sjukt mycket träningsvärk, så jag undrar hur det kommer att gå på gympan... Hehe, men när jag tränar så sätter fort tjurskallen in, så det blir nog nemas problemas :D
Dessutom längtar jag ut och åka skidor! Så med träningsvärk i armarna (kan knappt stänga en dörr) och ljumskar som är lite i stelaste laget, så ska jag nog åka skidor imorgon i alla fall. Jag hoppas och tror att träningsvärken inte kan bli sämre än vad den redan är, så då anser jag att det är lugnt :)

Igår så kom jag hem vid fem tiden, jag och lillasyster Jenny gjorde en jättegod hallonsmootie på kvällen, med massor med hallon, också kröp vi upp i soffan och såg "Se upp för dårarna", en bra svensk film enligt mig...


Jaja nu ska jag ner och ladda mentalt inför gympan.

Over and out

Kommentarer
Postat av: karin

riktigt bra film faktiskt :D

saknar dig vännen <3

2009-01-26 @ 23:25:33
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Christina N

har datorn gett upp eller har du för mycket annat just nu?UPPDATERA!kramar kicki

2009-02-03 @ 07:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0