Fredag- Skönt med helg!!

Är redan hemma och myser. Härligt väder ute, endast 6,5*C :D
Sist så glömde jag berätta att jag har sett filmen Australia på bio under julledigheten. Vilken toppenfilm. SE DEN! Vi hann gråta, nypa varandras händer pga spänningsnivån, och det var allmännt jättevackert där nere i Australien!

Nicol Kidman var spelade sin roll bra till 100%

Hästpojken i filmen...

Jaja nu ska jag hjälpa mamma att gå igenom hennes garderob, så att jag kan peppa henne att slänga kläder också. Efter det ska vi sätta oss och beställa en del kläder...

Lev och må!


Kommentarer
Postat av: Christina N

nämen har Helena börjat skippa understället?kasta bara inte för många myskläder!Trevlig helg

2009-01-09 @ 18:37:20
Postat av: Malin

Hahha nä lite sköna kläder blev kvar:D Fast vi springer ju oftast runt i sköna underställ, så dom räknas som heliga, alltså slänger man dom inte;) Ha det bra! Kramar

2009-01-10 @ 19:42:31
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: karin

hej vännen <3 Jag håller med om att filmen var superbra :) Det var superbra hela tiden jag var med dig under lovet också :) Du är superbra Malin och jag hoppas att APUn blir jätterolig! Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi kan träffas igen ^^ Massor med kramar till dig <3

ps. jag vet att det blev 3 superbra (nu 4) i samma kommentar ><

2009-01-11 @ 21:29:51
Postat av: Skellefte tjejerna ♥

snygg blogg :)

Ställ gärna en fråga i våran frågestund.

Kraam

2009-01-11 @ 21:35:16
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Christina N

Men malin nu vill jag läsa nått nytt!Kramar Kicki

2009-01-14 @ 08:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0