Allt i allo

Vet ni vad jag har ätit? ;P Nämligen en sån här liten goding:

Riktigt smarrigt var det :D Vi brukar alltid tjuvstarta lite om man säger så...

Också hade jag ju lovat en bild på fin stolen min, detta blev resultatet;


Tyget blev helt perfekt! Massor mycket finare än det ill-röda som den var klädd i förut! Varför får man inte tummen ur och gör sånt där på en gång isället för att spara. Jag är en expert på att skjuta upp vissa saker, tyvärr, för oftast blir det ju så himla fint när man är färdig...


Jaja nu ska jag ut och ta power-walk, efter det blir det ett hantelpass och sen ska jag mysa med familjen och kanske se Bygglov, Willy är ju hur kul som helst! :D



Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0