Varför just torsdagar?

Just nu verkar det som om torsdagar är min huvudvärksdag :S Och det är ingen höjdare ska jag säga er! Nu har jag sovit en stund, ca 30 min så det har lättat lite. Men inte ens pillerill (alvedon) kunde lindra. Så då är det att sussa en stund som hjälper bäst. Som tur var kunde jag åka hem med Berit kl.14. Och imorgon har vi svenska, där vi ser filmen Flyga drake. Och sen efter engelskan så slutar jag :D Jag behöver inte vara på matten eftersom jag ligger 2 kapitel före alla andra, så då fick man vara ledig :D Också kan jag åka hem med farfargubben, helt perfekt!

Veckan har varit intensiv med låååååååånga dagar. Så man är lite slutkörd kan jag säga! På fredag ska jag vara ute och fixa undan en kruka som vi har på bron bl.a. där jag har planterat en fin höstkruka, och myspysa med familjen på kvällen och se Så kan det låta! Tycker att Peter Settman är underbart rolig, så jag ser hellre det än Let´s dance.

På lördag fyller lillasyster Jenny år så då blir det att sjunga och barnkalas under dagen och för farfars på kvällen. Och jag far och jobbar där vid 14-15 tiden skulle jag tro, men tårta hinner jag förhoppningsvis äta :)

Idag har jag en sakna-Einar-dag. Vill verkligen krama om honom en stund, men det hinner jag med på lovet i alla fall...

Också har jag haft ett sötsug utan dess like. Hade kunnat äta upp 1 kg alldeles själv. Tyvärr så hade varken jag eller Sab godis, så det blev inget av mitt frossande.

Igår så hann jag klippa farmor på kvällen och hon bjöd på go´fika efteråt, det sitter aldrig fel :D
Också hann jag med att surra med Kicki vilket var mycket trevligt! Efter det var det att packa för idag och sen duscha och sova en stund som gällde. Också kunde jag sova 35 minuter längre i morse eftersom jag åkte med Berit och käkade frulle på skolan, SKÖÖÖNT! ;D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0