Underbar

Så var det söndag redan. Helgen har gått fort! Fredag körde jag hem till kärleken min, var ingen hemma där så jag och mamsen fick stå och vänta nån minut innan Majvor kom och levererade en efterlängtad nyckel, det var nämligen rätt så kallt ute...
Fredag kväll var vi och träffade en massa släkt till Einar. Kramar, gott fika och trevligt sällskap hela kvällen. Och både jag och Einar fick varsin toppenfin stickad mössa av Einars faster. TACK! Den kommer att värma bra i vinter, jag valde att ta en blå en, har nästan inga blåa plagg överhuvudtaget... Det blev sent innan vi kom "hem" så det blev till att sova på en gång. Lördag så var det ju hjärtedagen! Ojojoj så romantisk Einar är! Blev helt chockad då paket levererades! :O

Också 2 stycken godispåsar, men dom är redan uppätna ;)

Dagen firades med en skoterutflykt. Jag, Einar, Majvor och de tre hundarna var ute i två timmar och myste i solen. Jag och Majvor hann med att gå en lång-promenad med Acke, och han var riktigt snäll att leda. Travare som han är i grund och botten skrittar också lite snabbare än Tilde-tjejen... Och JA Kicki hästar kan tydligen också heta Acke, fastän jag tror att han ska sätta igång att skälla åt orrhönorna.

Idag söndag kom Edvin och hans Linnea. Linnea som är toppenduktig med hästar instruerade mig när jag red Tilde. Sen var det väldigt kul för mig och Majvor att kolla på när Linnea skulle markträna Tilde. Men hon var faktiskt rätt så duktig! Kvällen avrundades med God mat och semlor till efterrätt. Det har blivit go´mat och vi hart varit gottegrisar hela helgen. Till veckan har jag funderat på att dra igång löpsäsongen igen. Är som trevligare nu när det är ljust.
Imorgon blir det sovmorgon och gympa på kvällen. Jag har lärt Jenny en del rörelser här hemma, så vi tar något pass då och då :)

Nu blir det att gå ner och äta blåbärspaj, en perfekt avslutning på en underbar helg.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja vill också vara så hurtig av mig :)

Men vilken mysig helg du haft, inte illa alls. Träffade då din mamma i glommers i söndags då jag var ute :) hon var ju nyfiken på theodor :)

2009-02-16 @ 17:18:21
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0