Helgen

Nu var det ett tag sen sist... Torsdag var jag hemma från skolan hela dagen, jag och mamma hann med att städa en del och mitt rum blev strålande rent :D Vi såg även skidskytte (blandstafetten) och vi hejade på massor :D Mamma fick kortare hår när jag tog mig tid att klippa henne.


På fredag hade jag och Sab det superbra på skolan, skrattade så jag hade kramp i magen. Vi visade bl.a. en film för T och några av hans kompisar, och jag och Sab blev röda som brandbilar. Sen så var jag till vc när jag hade slutat och tog den sista gardasil-sprutan

och den här gången spände det ordenligt i armen, så jag har varit lite småöm.... Men nu är det ju färdigsprutat i mina armar för ett tag:D (Gardasil är vaccin som gör att man är skyddad mot livmoderhalscancer mm)
Sen så hann jag även köpa nya plattor till min CULT-design ljusplatta, det blev 2 gröna och 1 vit, nu vill jag verkligen ha grönt i mitt rum, då jag tycker att det är en fin och härlig färg.
Sen på kvällen kom Einar, vi bjöd hans familj på semlor som uppladdning till rock kvällen, och dom spelade riktigt bra! Hann även träffa Theo också fick han nå nappar av mig med texten TUFF, och LITEN MED TUFF. När vi kom hem så blev det till att sova på en gång när klockan visade ganska sent.

Lördag så blev det en innedag... Vi såg damstafetten mm också lekte jag frisör igen och klippte Einar lite korthårigare än innan. Också sminkade jag och hjälpte Jennt med kläder till maskeradparty. Hon blev en svart mycket söt katt.
Också såg vi melodifestivalen

Och det är något som jag håller på att vara less. Det är så tråkigt nu med alla röstningar och dueller och allt vad det är!
E.M.D och Molly gick vidare iallafall, och när man tillslut fick veta det, då satt vi i köket och åt hallon och glass till efterrätt.

Nu idag så har Einar farit hem. Vi har skottat eftersom det har snöat och drevat massor. Men med den nya toppenbraiga snöräven så är det roligt att skotta :)

Nu är det bara att stå ut en vecka och sen är det sportlov, och det ska bli jättehärligt! Jag ska nog ta och jobba den första helgen, och det är ju toppenbra att tjäna lite pengar också, som man kanske kan göra av med på tisdag när det kanske blir att fara till staden.
Nu ska jag ner och fixa till håret som står åt alla de håll och sen ta och köra och hämta lillasyster som har varit på kalas idag, vissa har tur som blir bjudna på barnkalas stup i kvarten ;)

Tjing tjong långkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0