Skön vecka

Hej på er! Jag har haft en underbar vecka med mycket träning! En snabb uppdate...
Måndag: Gympapass på kvällen
Tisdag: En halvmil promenerades det på morgonen
Onsdag: Åkte jag drygt en mil på längdskidor
Tordag: Skottade jag snö (riktigt bra träning! Också pulsade jag upp till farfars också ;D)
Fredag: Idag har jag äntligen suttit i en roddmaskin igen, SUPERNICE!

Ikväll (fredag) kommer jag att ha magträning hela eftermiddagen och natten, när jag och bästaste vännen Karin drar till staden! Vi har ju så roligt tillsammans!
Imorgon lördag ska vi kuta runt som tokar och shoppa loss... Jag har hört att JC har bra rea, hoppas bara det finns kvar något fint till mig...

Egentligen är det inte så mycket jag behöver...
* present till mamsen
* babyset (en vän till mig har fått en liten Theodor)
* Något till min kärlek, då det råkar vara Alla hjärtans dag nästa lördag...

Men det bästa är ändå shoppingsällskapet Karin<3

Kvällen börjar ev med bio, och då har vi Changeling i sikte, men finns det inga br platser kvar, så bänkar vi oss i soffan i lägenheten och sitter och pratar istället, lika mysigt är ju det.

Annars då? Jo, snön har vräkt ner, vet inte hur mycket, men ordentligt me snö! Också har det drivit, men jag trivs :D

Igår fick jag och pappa fara och rädda M. som hade fått soppatorsk, han var godé blid när vi dök upp med några liter diesel om man säger så.

 jaja ni ska ha en trevlig helg!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) vilken intressant blogg du har:) läs gärna min och kommentera.

2009-02-09 @ 18:25:37
URL: http://snyggaklanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0