Städkris

Alltså vad händer med klassen!? Idag var både Johanna och Sab tvugna att fara hem tidigare. Snälla Sab lämnade iallafall kvar den stora godispåsen som hon fick av jag och Johanna idag, så jag, R. och L. kunde tröstäta lite ;) Men vi hade ändå ett bra slut på dagen med mycket skratt. Förra veckan skrattade jag år R. när vi var ensamma i onsdags.

Jag: Skriv hjäss och tinninglober
R.: Skriver febrilt

Efter en liten stund

R.: Alltså hur stavar du "hjäss"
Jag: H-J-Ä-S-S
R: Okejjjj

Det visade sig att han hade skrivit Yes-lober... haha jag skrattade tills magen krampade. Oj, dålig humor tjejen har! (kanske ni tänker) men det var så att vi hade haft massor av uppgifter hela dagen och jag var jätte jätte trött, och då har jag en tendens att bli lite fnittrig


Nu är det spikat att kärleken min<3 kommer till mig på fredag. På kvällen får jag kanske ÄNTLIGEN träffa Theodor! (En kompis barn) så det längtar jag massor till. Ikväll ska mamsen och papsen hälsa på några, så jag och syrrorna är ensamma hemma ;)

Farmor ringde förresten mig ikväll, och hon ska virka en vit gardinkappa till mig, är som roligt att ha något sånt av dom, nått som man har kvar så jag hoppas att det blir snyggt. Just nu har jag vita panellängder och förövrigt rätt så vitt i mitt rum, med gröna och svarta detaljer. Dessutom så har jag "halvlovat" att klippa farmor i helgen, hon har nämligen en egen frisör, som råkar vara jag. Också måste jag klippa till mamma och Einar snart också, kanske redan i helgen. Så är det nån fler som vill ha kortare hår så är det bara att slå en pling ;) har ju redan som en liten frisörssalong, och det är verkligen superkul, men absolut inget som jag vill ha som yrke.

Jaja nu ska jag nog ner och dammsuga lite. Mitt rum är i behov av det om man säger så. Jag slänger aldrig svarta kläder på golvet när det är städar kris, för då har dom blivit fodrade med dammråttor när man tar upp dom >< haha

Ha en underbar kväll

tjoho 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja du är ju hurtig! Du är ju ofta på långpromenader, tränar och ska börja vara ute och springa igen. Är avundsjuk....

2009-02-18 @ 20:13:20
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0