Tisdag hela dagen...

Ååå jag blev jättesugen på att göra om i mitt rum, men det blir nog inte, tyvärr. Jag vill ta bort min höga säng, flytta garderoberna och ställa dit en 120s säng där dom har stått, måla om väggarna mm. Ett projekt som jag verkligen vill göra! That´s life...

Idag har det varit en bra dag iallafall. Det var bara hälften av klassen som var friska, men Jag, R. L. och Sab hade en helkul dag ändå. R. och L. hann bla. fastna i hissen :D  Men det känns segt att från det att man stiger upp tills man kommer hem så har det gått 11 timmar! Det blir att gå till busstationen varje dag för att hinna vara i dagsljuset en stund... Däremot var Johannagumman sjuk, så jag hoppas att hon är piggare imorrn, så att hon står ut med oss.
Till helgen är det ju

så på fredag hoppas jag att man tar sig till kärleken... Har nämligen köpt något till honom, vad avslöjar jag inte då han brukar läsa min blogg då och då. Haha nu blev du allt snopen Einar! xD

Jag tror att det blir trevligt... Vi ska nog hälsa på han som förde ihop jag och Einar i somras på fredag, alltid lika kul!

Idag har jag även haft rätt så ont i magen :S det var pulvermos på skolan och plättar hemma, så här hemma käkade jag kasslersallad istället, så att magen inte ska värka allt för mycket. Idag har det varit lite varmare än igår, men tillräckligt ändå :P

Jag var tyvärr inte på gympan igår... Mamma kände sig inte så fräsch, så jag hoppade över också, ikväll blir det inga skidor. Hade det blivit det så hade jag varit tvungen att äta och byta om på 15 minuter, och så snabb är inte jag xD
Kanske kanske kanske blir det en promenad eller ett rodd-pass, jag ska ändå dusch, så då är det härligt att ha gjort något före. Annars kan jag alltid använda hantlarna och köra ett pass med dem.

Nä det här inlägget blev inge bra, men bättre än inget, hoppas att ni höll er vakna i alla fall... hehe


pussåkram

Kommentarer
Postat av: Christina N

hälsa mamma krya på sig ,annars allt väl?happy valentines gratings! Kramar från kicki

2009-02-11 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0