Sportlov!

Oooo så skönt! Äntligen lite vila! Ikväll i alla fall. Sen jag kom hem kl.13 har jag ätit lunch, varit ut och löpt (jätteskönt i den strålande solen!) Ätit en banan och druckit mjölk efter träningen. Sen efter stretchingen så for jag ut och fixade till en massa saker ute i ca en timma. Och nu är maten på g. Vi ska äta fjällröding! Mumsigt värre alltså :)

Under lovet som är en vecka, så lovar jag inge uppdateringar. Jag har ändå fullt upp med att jobba och umgås med olika människor. Och  träna, det heter ju ändå sportlov ;D

Ha det toppen, det ska jag!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Christina Nyström

jag har gått med stavar o cyklat- har jag oxå sportlov? Kram Kicki

2009-02-27 @ 21:26:44
Postat av: Christina Nyström

jag har gått med stavar o cyklat- har jag oxå sportlov? Kram Kicki

2009-02-27 @ 21:27:12
Postat av: Malin

Ja det skulle man nog kunna kalla det xD haha

2009-03-02 @ 15:58:15
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad fin du gjort din blogg :)

Om man ändå kunde få till den så bra, men, det kommer väl :)

2009-03-06 @ 10:05:21
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: karin

vilken fin design du har vännen :D ><

Älskar dig <3

2009-03-06 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0