Pix

Skrev ju förut om mitt välstädade rum... Såhär ser det ut för tillfället:...

Har blivit duktig på att bädda sängen, däremot så var det Einar som bäddade täcke och kudde imorse.

Mina sucleenter i kruka kardemumma från IKEA

Fotoväggen min, lite suddig bild
 
De nya CULT plattorna och ett godishalsband som jag fick av den kalasande lillasystern

Nu har jag börjat känna av ett längta-till-ikea-sug i magtrakten, är så sugen på att göra om, men jag vet inte riktigt hur än... Jag hoppas fortfarande att pappa ska få ett ryck och vilja göra om i mitt rum, fast han brukar tyvärr ha långt mellan rycken när det gäller ombyggnationer :P

Det vi också har hunnit göra i helgen (och som tog lite tid) var att bygga ett runt pussel 500 bitars från WHO.

Och jag kan lova er att det inte var helt enkelt att bygga! :O Massor med bitar som ser konstiga ut!
Einar ville också vara med på ett hörn...

Nu har jag just ätit lax :D så jag sitter och jäser och är sprickfärdig!


Nä nu ska jag ner och göra lite nytta. Har just kramat storebror hejdå. Han åker buss till staden nu igen...

Tjing

Kommentarer
Postat av: karin

1. WOW, ett runt pussel!!! :O

2. Jag vill också till ikea!

3. Visst är det nya bilder på fotoväggen?

Längtar massor tills vi träffas :D :D

2009-02-22 @ 19:06:23
Postat av: karin

4. Grymt snyggt vart det i rummet ditt också! :D

2009-02-22 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0