Mitt liv just nu

Är jag ändå rätt så nöjd över. Kom just å tänka på alla de gånger då man klagar över småsaker. Vi har det ju hur bra som helst! Vi behöver inte oroa oss över att vi inte ska ha mat på bordet, bra sjukvård eller nå sånt, dessutom har jag varit uppåt, glad och skönt genomlycklig hela dagen :D

Och ikväll bär det iväg på gympa, kommer att bli swignigt kul som alltid. Löparsäsongen sköt jag upp förra veckan, så eventuellt nu i veckan, beroende på väder och vind :D

Tjing från happyface

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja nu kan verkligen sommaren få komma, är alldeles spyless all snö, okej, det är mysigt sen i slutet av mars när solen värmer och så men ändå....

Ja, inte kunde man då köra fort :/ men men..

2009-02-23 @ 19:25:25
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0