Torsdag

Skönt med torsdag, härlig på sitt sätt såklart. Snart är det ju faktiskt helg! :)

Nationella prov i matte är skrivet, kändes som om det gick riktigt riktigt bra. Nu har jag i läxa att se en film, så den kommer nog att ses i helgen.

Annars så är det nu prick 14 dagar kvar till julafton, vid den här tiden om 2 veckor kanske till och med tomten har kommit och lämnat klappar? ;)

Ikväll har jag hälsat på farfars. Farmor är numera ordentligt kortklippt och farfars skor(uppvärmda) kunde jag låna. Efter klippningen bjöd de på godis, smaskens! + att det blev extra i kassan.

Ikväll blir det att läsa lite naturkunskap, intressant är det, fastän det inte alltid känns lika logiskt som biologi alltid gör...

Sen blir det en tidig kväll för att sova ur förkylningen ur kroppen. Men är ändå pigg och glad, har promenerat mycket idag, sen har jag lyckats vurpa också. Halkade på en isfläck och landade på höger skinka. Mört blev nog köttet ;) Nu blir det att avnjuta en blodapelsin, julens godaste tilltugg!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med, blodapelsin är riktigt gott! :)

2009-12-14 @ 15:15:53
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0