Nu är det fixat

Med trådlöst internet. Perfekt!

De tror att det är fel på signalerna från hjärnan. Att den skickar signaler om smärta, fastän det inte finns något egentligt "fel". Men ont gör det verkligen! Nu försöker vi trappa ner på smärtstillande och göra övningar jag fått av sjukgymnasten.
Har även varit och badat på sjukgymnastiken och gjort pulshöjande övningar i 30 minuter. Min kondition är som bortblåst! Men nu kämpar jag för att bättra på den! Ska röra mig så mycket som möjligt. Går i korridorer och trappor för att hålla igång. Har fått tabletter mot illamående (mot magkatarr) så nu får jag i mig mat också vilken känns jättebra!

Ikväll (16.30) kommer Einar och hälsar på. Har inte träffat honom på snart 2 veckor så nu längtar jag massor. Älskar dig min fina kille!


Åker som tidigast hem fredag, så nu håller vi tummarna att nedtrappningen ska gå bra så jag får komma hem snart!

Nu ska jag vila och läsa lite Nk innan middagen som består av potatismos och fläsklägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0