Mys kväll!

Började med att se filmen Pokerface som har filmats härikring. Var väl inte sådär jätteimponerande, men kul att känna igen miljöerna.

Efter att ha hälsat på hos farfars som bjöd på knäck och blodapelsiner gick sparken i flygande fart hemmåt.

Jag har suttit och fixat till en helt perfekt träningsdagbok, kul att minnas tillbaka på alla turer senare.
Samtidigt som jag fixade åt jag och Jenny en toppengod och fräsch efterrätt.

Vaniljglass, filéad apelsin med flagad mandel och krossade pepparkakor. Gotteligottgott:)

Nu blir det sängen och en god bok. Saknar sällskap av min fina pojk!

Kommentarer
Postat av: Einar

Och jag saknar sällskap av min fintjej!<3

2009-12-22 @ 08:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0