Lovely weekend!

Har haft en underbar helg hos världens finaste kille. God mat i form av lax i olika former, julbak, utevistelse och mys så var helgen komplett!
Nu väntar en skolvecka. Imorgon ska jag minsann fara! Full av energi och vilja. Nu ska jag bli bra. Nu blir det träning varje dag(som tidigare vill säga) och ordentligt med mat. När jag lämnar lunchresturangen ska jag vara proppmätt. Nu ska här gås upp i vikt och byggas muskler! ;)
Idag blev det t.ex. promenader, sparktur med Vildingen (vilken draghund!) och prmenad igen nu ikväll + lite övningar. Jag gasar tills det rasar helt enkelt.

Efter att ha suttit med skolarbete ikväll och under dagen har min hjärna nu tagit en paus med tänkandet. Nu väntar intensiva veckor fram till jul med många prov + de prov jag missat när jag varit borta. Så nu är det bäst att sova ordentligt och hålla sig pigg!

Imorgon blir det nog att stiga upp någon minut tidigare för att ha gott om tid på sig så man kan ta alla sysslor i lugn och ro.
Nu väntar och lockar sängen på en trött Malin. Önskar bara att finkillen var här så man kunde somna i hans famn inatt. Men snart träffas vi igen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååå, vad härligt possitivt det låter! Jag är så glad för din skull att det har vänt!

Tusen kramar till dig finvännen <3

2009-12-07 @ 00:32:08
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vilken tur då, så jag inte såg ut som ett spöke i dom :) haha

Kul att du börjar fu upp humöret och orken :)

Du får höras av om du vill ses någon dag när du hasr tid. Du verkar ha mycket att göra nu så känn då ingen stress :)

Kram

2009-12-07 @ 12:03:05
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0