Lördag 12 dec

Dagen började med att jag och lillasyster Jenny lussade för våra kära föräldrar, tur att man har en vit flanellpyjamas, då slapp jag byta om. Ja vi tjuvstartade lite, mamma jobbar natt och kommer hem först imorgon fm. Det har varit en superfin dag och direkt efter frukost begav sig jag, Jenny och E. till pulkbacken. Kanonföre verkligen!
 
Full fart, och lite senare kom en lite lättare krasch, oj vad vi skrattade! Finaste killen stod bakom kameran, visst har han papparazzipotensial?! ;)

Efter att ha intagit en tidig lunch kl10 så drog det iväg på renskiljning. Kul som alltid, själv hjälpte jag till att spruta måla på de som var vaccinerade mot kormen.

Efter att ha varit igång sen tidigt imorse så blir det en tidig kväll, gissar att det är palten som intogs till middag som står för tröttheten ;)

Först en blodapelsin och sen sängen, perfekt avslutning. Nu äntligen har vi kunnat köpa hem en kartong (den första, fler blir det)



Godnatt, imorgon är det LUCIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0