JULLOV!

Ja nu har jag ledigt i 3 hela veckor. Nu ska jag bara må gott, och slipper bli på dåligt humör pga den stressande skolan. Sista provet innan lovet är precis skrivet. Superskönt!

Dessutom överraskade brorsan oss och kom hem redan igår, sååå glad jag blev att se honom. Är så mysigt och trevligt när vi är hemma allihopa. Dessutom hinner jag träffa familjen en massa innan jag far till finkillen min och spenderar helgen hos honom. Pratade med underbara svärmor igår, och vi ska till staden lördag men sen bara ta det lugnt. Men vi skrattade och räknade upp vad vi ville göra.

*Dricka glögg och fika
*Promenera
*Åka rissla
*Åka skidor
*Basta
*Äta god mat osv osv.

Så ska vi hinna allt detta så blir det nog full fart, dessutom så ska jag nog skotta, tycker faktiskt att det är rätt mysigt att skotta, också blir det så fint. Också ser jag det som träning, och då går ju allt att göra ;)

Nu ska jag springa på lätta fötter till bussen som tar mig hem. Det är -25 och det blåser, tur man är klok som en bok och tog täckisar denna morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja du med!

Men du ska inte till Sandträsk på söndag? :) Är ju adventskaffet då+ "luciatåg" hahaha



Kram

2009-12-18 @ 09:53:57
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0