gaaah!

Hade just skrivit ett superlångt inlägg med bilder och allt, men allt försvann, grrr! Så nu blir det en kortare version.

Igår var det kalas i Högis. Jag fyllde nämligen år :)
Fick en massa fina saker bla pengar, Cult Design prylar (superfina!) och en prenumeration på tidningen Topp Hälsa! , handduk med mitt namn och en blomma broderat med symaskin osv. Tusen tack för allt! :)

Idag har vi skottat tak i flera timmar! Kul och jobbigt! :) Skottade även 3 tak åt farfar så han slipper känna av kärlkrampen... Efter så många timmar ute i den 27 gradiga kylan känns kroppen trött. Dock funderar jag och mamma på att åka en sväng skidor ikväll i månljuset. Hoppas på det, då kan jag inviga mina nya skidstavar som köptes igår.

Imorgon blir det en sväng till samhället för att sola händerna, sen kommer min yngsta morbror och hans flickvän och hälsar på, ska bli jättetrevligt :)

Nyår spenderas hos våra fina vänner som bor utanför Piteå. Blir ev lite shopping på lördagen. Hoppas på många fynd.

Nu ska jag ladda inför middagen, det blir hemlagad pizza i ugn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0