Fredag

Dagen har bjudit på promenader, snöskottning, the och städning. Skönt att ha mycket avklarat nu, så kan man bara njuta resten av tiden innan jul ;)

Imorgon bär det av tidigt mot staden, väl där ska jag möta upp finkillen. På kvällen åker vi till honom för att fortsätta umgås och mysa.

Ikväll är det de sista avsnittet av Bonde söker fru. Ska ses tillsammans med en kopp glögg och lussekatter. Dock så hoppar jag nog över kvällsfikat, är fortfarande mätt efter middagen, röding ;)

Det är förresten jag och lillasyster som har bakat lussekatter idag, satte i Philadelphiaost i degen, och det blev toppenbra!
Kanske att man måste ta med en påse att lämna hos morbrorn och hans tjej i staden imorgon? Gott att doppa i kaffet :)


Nu ska jag packa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0