En bra dag!

Kul att träffa klassen och övriga på skolan. Har dock ett il när jag bara längtar tills man är färdigutbildad, men allt har sin tid gissar jag.
En härlig dag med massor med skratt och surr, och skolarbete såklart. Blev dock lite sämre på em. Så jag åkte hem med faster Berit kl.13 och sov en stund när jag kom hem. Efter det har jag pluggat, ätit go´middag och promenerat. Nu blir det att läsa lite trafik och ha mental uppladdning inför kvällens gympapass!

Har längtat hela dagen!

Dessutom är vi 3 tjejer från klassen som har anmält oss till ett prova-på-pass av bodypump nästa vecka på onsdagen. Har alltid velat testa så det blir toppenkul! :) Nu är det bara skidorna som ska fixas innan den säsongen också kan dras igång. Känner sådan energi och vilja nu för att träna, SUPERKUL!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bodu-pump är verkligen jätte kul! :) Om man ändå hade tid med sånt!

2009-12-07 @ 18:13:29
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0