Det blev bad!

Wihoo det blev så att jag kunde traska ner i bassängen idag också. Varmt och skönt med 34* ;)
Imorgon åker vi hem. Längtar så mycket! Det blir nog så att vi åker hem med farfar... Själv är jag nog hos killen min i helgen om nedtrappningen fortfarande känns okej och sådär. Stor chans att jag åker rissla bakom Tilde  i helgen då. Med majvor som "chaufför" bakom den viljestarka hästen känner man sig trygg.

Nu är det snart mat igen, själv åt jag lite yoghart efter badet så jag är inte så hungrig. Men jag är ändå inte så förtjust i ugnstekt korv...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills ni får komma hem! Vi syns till veckan. Tusen kramar /Syrran

2009-12-03 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0