Bra start!

Perfekt vecka väntar, och jag känner mig så glad just nu. Riktig härlig känsla :) Har nog mycket med att göra att början av veckan ser ut såhär:

Måndag:Gympa 1 h
Tisdag: Skidpass i dagsljus
Onsdag: Bodypump 1,5 h.

Det där med dagsljus beror på att jag har hematudier imorgon! Great!

Förövrigt så har jag sett luciatåg på 55 min, precis missat lussefika pga bokad tid hos sjukgymnast. Hos sjukgymnasten var det toppen, fanns massor med trevligt att läsa i väntrummet, och toppenbra och härlig behandling!

Nu ska jag rusa och byta om, vi ska hämta upp mammas jobbarkompis som också ska med på gympan, och jag ska köra i snöröken, bäst att starta i tid ;)


Förövrigt hade jag betalat en stor slant för en kaka choklad idag, men jag stod emot frestelsen och åt en stor god middag med potatis, köttfärsbiff och broccoli. Duktigt Malin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt positiv du låter vännen! Jag tjuvar lite energi, eller iaf inspireras av din positivitet, så ska nog min vecka bli rätt bra den med :)



Kramar <3

2009-12-14 @ 23:03:22
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Oj vad duktig du är och håller igång! :)

Jag tar nog också lite energi från dig, behöver lite extra :)

Kram

2009-12-15 @ 10:58:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0