Annandagen

Julen har varit toppen! Morfars och morbröder kom till oss för att fira. God mat, discotomte och trevligt sällskap gjorde dagen kanoners! Fick en massa fina saker så tusen tack för ALLT!

Juldagen åkte gästerna hem på fm. Vi åt lunch och jag pappa och brorsan for ut och jagade hare. Dock kom vi hem utan. Men härligt (och jobbigt) att åka skogsskidor i 2 timmar. Men mest bara härligt :)
Efter skidorna väntade brakfika hos farfars. Inte mindre än 9! sorter! Jag bad att få en macka istället. Tyvärr vill inte min mage veta av alla godsaker än...

Sen så såg vi första delen av Camilla Läckbergs roman Stenhuggaren igår.

Fortsättning kl.21 ikväll! Kul att se filmen av någon bok som man läst. Nu ska jag f ortsätta att lösa pussel och bara mysa. Imorgon kväll kommer finast killen hit, och på måndag fyller jag år :O

Nu-> PUSSEL

Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS! (igen) <3

2009-12-28 @ 22:08:12
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0