21 december

Endast 3 ynka dagar kvar innan det är julafton. Känns toppenkul att morfar, mormor och morbröder kommer julafton. Mys med god mat och trevligt sällskap! Dessutom börjar dagen med en tradition, nämligen grötfrukost hos Leifes. Hehe nu pratar jag bara mat, mår verkligen inte bra när jag äter, så jag njuter av att tänka på maten istället för att äta den. Men illamåendet ska ju ge med sig snart tycker jag.

Helgen spenderades hos killen. Började lördagen med att hälsa på T&A. Supertrevligt med massor av surr och god mat. Glass bjöds det på till efterrätt. Glass som är ungefär det godaste jag vet, så det var smaskens.

Igår kom jag hem vid 11-11.30 tiden. Då blev det att ta en snabb dusch. Kl.14 väntade nämligen adventsfirande i Sandträsk. Gott fika, vacker sång och lotterier. Jag vann en väggklocka i borstad stål och en paradis ask.

Den är fortfarande oöppnad, och det får den fortsätta vara tills vi har främmande elelr tills jag mår bättre så jag kan trycka några praliner själv.

Efter en jättegod middag hos farfars så åkte vi på konsert. Men gospel, Lena Jakobsson och Kevin Borg.

Det var riktigt bra, dock tycker jag att Lena var bättre än Kevin, men det var ju jag det ;)

Nu ska jag göra lite nytta! :)

Kommentarer
Postat av: Einar

Haha du kan ju alltid öppna den när jag är hos dig;) Puss<33

2009-12-21 @ 16:33:33
Postat av: Viktoria

Tack för biljetterna :) Hann tyvär inte söka upp dig då men fr tacka här då istället :)

Du får ha en trevlig jul, gissar att vi inte hinner ses någonting innan.

Kram! :)

2009-12-22 @ 09:53:50
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0