Umeå

Helgen spenderades i Umeå hos killens syrra. Kvällsdopp i en sjö, nolia på lördagen och forsränning på söndagen.
Och forsränna måste jag verkligen göra någon fler gång! Vilken känsla! Och pirr i magen! :)

Annars dessa dagar så har jag tränat varje dagen. Solat en del. Ätit god mat och mått gott helt enkelt.

Igår bakade jag och mamma kubbar. Sjukt klibbig deg! Det slutade med att vi försökte klicka ut degen i slutet (istället för att forma en rulle och skära bitar...) Men goda och riktigt fina blev de i alla fall :)

Jag har cyklat och promenerat med fotvikter. Men idag blir det löpning igen. Har varit alldeles för varmt och kvavt för att kunna springa tidigare i veckan.
Sen så jobbar min kära pojkvän här i byn idag. Så honom ska jag också pussa liiite på. Sen så äter vi även lunch med varandra. Trevligt! :)

Nu ska jag byta om och fara och löpa. Ev blir det skogsrundan. Då kan man spana efter blåbär samtidigt. Enda nackdelen är att det har spöregnat hela natten, så jag kommer att bli ordentligt blöt. Tur man inte är gjord av socker! Tjohej

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Att vi inte såg varann, vi var dit lördag också :P

2009-08-12 @ 11:25:26
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Karin

Forsränning låter ju sjukt roligt! :) Och det kommer bli jättekul att träffas i helgen också! Hoppas på bra väder så vi kan bada mycket! Jag längtar <3

2009-08-12 @ 12:29:39
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0