Måndag- hemmadag


Fick tag i penicillin igår, men känner mig fortfarande inte så fräsch.

Helgen har för övrigt varit toppen :) Fredagkväll var det kräftfest. Mycket surr och skratt som vanligt. Såg även filmen Marley and me. Helt okej men lite seg i starten. Blev en sen kväll.

Lördagmorgon vaknade jag när Es alarm började tjuta. Han skulle upp och jobba. På kvällen var det surströmmingsätande som gällde. Gott gott :) Var förövrigt rätt så trött eftersom det blev färre timmar att sova än normalt.

Söndag. Åkte in på jouren. Fick ÄNTLIGEN penicillin. Försökte följa med och plocka blåbär på em. Plockade en liter, sen satt jag på en stubbe och rensade de som de andra plockade. Skönt att vara ute! :)
Killen min kunde vara kvar rätt så länge, så det var trevligt, Snodde ihop en efterrätt på kvällen bestående av glass, grädde, bananer, maränger, chokladsås och oboypulver. Det var vi bärplockare värda!

Idag tar jag det lugnt och kurerar mig för fullt, mamma är ledig idag så vi kan surra en del.

Nu ska jag fortsätta fylla i min kalender. Den är ovärdelig!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad är det som inte står rätt till (eller hur jag ska formulera det) eftersom du får penicillin

2009-08-31 @ 17:50:07
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: olivia <3

otroligt fin blogg!

vill du vara med i min "finaste bloggen" tävling?

mer information i min blogg <3

2009-08-31 @ 19:26:50
URL: http://blogg.passagen.se/olivia-djur/
Postat av: Einar

Krya på dig Älskling<33

2009-09-01 @ 13:06:36
Postat av: johanna

Ja jag älskar också min almanacka, skulle typ dö om den försvann!!

2009-09-07 @ 18:10:23
URL: http://volleybollfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0