Efterrätt

Har just avnjutit en underbar efterrätt! Jordgubbar, nyplockade hallon, glass och grädde. MUMS!

Jag och mamma plockade hallon i 2,5 timmar, så det blev rätt så många litrar :) + att vi besteg ett berg!


Annars så hade vi picknick igår jag, lillasyster och Einar efter att jag tränat. Plockade hallon på kvällen.

Fick även låna farmors stegräknare sen min egna gått sönder. Så nu räknas stegen flitigt ;) Ett tips till de som försöker komma igång med träning. Man blir mer taggad att gå många steg om stegräknaren sitter på!

Sen så blir det en tidig kväll. Nu ska jag ut och ge Rulle kvällsmat, sen blir det sängen och läsa en stund innan det är godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0