A long long time ago


Yes det har inte blivit mycket bloggande alls för min del. Spenderade sista veckan av ledigheten hos kärleken. Var till deras stuga mm. Sen så var vi till IKEA (igen :) Köpte en massa saker till Es nya lägenhet och det blev superfint! Hann även med att sova med honom första natten i lägenheten. Sen åkte man hem och har varit utan honom hela veckan. TOMT! Men han kommer senare ikväll, och jag är ledig imorgon. Så bra alltså!:)

Har nya lärare som är massor mycket bättre än de gamla, så känner mig grymt peppad för detta år! :)

Igår var jag också peppad. Jag och 2 tjejkompisar har bestämt oss för att börja simma. Vi hade uppladdning i en lägenhet. Brownies med grädde och karameller åkte ner. Vi skulle ju minsann motionera! Så bytte vi alla om. Vandrade mot badhuset med badkläder under kläderna. Vad tror ni att det står på dörren?! Stängt till 7 sept! Gaah! Hann med den tidigare bussen hem i alla fall.

Imorgon är det kräftfest hemma hos mig. Kommer verkligen att bli toppenkul! :) Ser fram emot detta.
 
Bilder på min MALM byrå, från IKEA.

Avslutar med en bild på en av mina favoritblommor. Stjärnflocka var namnet.


Kommentarer
Postat av: Christina Nyström

HA!Ni skulle ha tagit ett dopp i nått träsk!Själv har jag varit på step in som vanligt, skulle kanske lägga till en simtur!Hoppas allt är bra,tror aldrig jag kommer att bli mig själv igen...... Kram

2009-08-28 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0