Underbar dag!!!

Jobbade med trevliga saker hela dagen på skolan! Jag kunde åka hem med mamma också :D men innan vi åkte hem var vi in på INTERSPORT, och där inhandlades nya löparskor! :)

TJOHO! Supersköna! Var ju tvungen fara ut och springa redan ikväll :) Och som pricken över i så köptes även dessa:

GRYMT OTROLIGT FULA! Men oj så skönt det var att ha riktiga löparstrumpor :) Dock så kan man ju diskutera priset, 120 kr! Och då hade dom ändå kostat 160... Men otroligt stor skillnad. Och när jag ändå springer så pass mycket så kan det ju vara värt det.

Tyckte lite synd om killen som jobbar på affären bara. Först grävde han I mina skor, SEN tog han ut sulan :S Uschalimig, jag som hatar fötter tyckte att det var nog jobbigt att titta på! 

När jag kom hem åt jag en god middag. Älgstek, potatissallad och grönsaker, *mums*
Efter ca en timma for jag ut och kutade, sen har jag varit ute hela kvällen. Hjälpt till med att tvätta trädgårdsmöblerna, kollat växterna i växthuset, haft hinderbana med Jenny (fysiskt påfrestande!!!) och sen gick vi ner till bäcken och kikade alla tjejer :)


Imorgon börjar jag jobba kl.10 och jobbar till fredagmorgon. Då blir det Öbergs hela dagen :D Sen börjar jag jobba fredagkväll och jobbar till på lördag. Lördagkväll blir det nog grillkväll med brudarna :D Hoppas på det!

Alltså går det några dagar utan uppdatering.

Nu ska jag ner och packa för jobbet (mest utekläder och sånt där) sen ska jag sova, och imorgon blir det frukost, långpromenad, dusch och sen jobb.

Ha en trevlig valborgshelg! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Så du kommer ändå!!! :O :D :D Vad glad jag blir!!! :D

2009-04-30 @ 00:02:59
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0