Tisdag

Att börja dagen med sovmorgon, det är king! Steg upp halv 8 och bäddade storsängen, sen plockade jag undan ljusbrickan mm från mitt rum. Nu är det ju vår och då eldar jag ändå inga ljus. Sen åt jag omelett till frukost (länge sen sist) också går jag runt i mjukiskläder och bara myser. Riktigt härligt! Idag ska jag slinga mammas hår så att hon blir vårfin :) Eventuellt blir det att grejsa med mitt hår också, får se om jag vågar ;P

Idag snöar det som vanligt! Men solen kämpar sig igenom kanske ;) Men det kan vara bra om det är mindre bra väder idag, för då håller jag mig mer inne och gör saker som måste göras...

Nä nu ska jag ner och förbereda mig som frisör.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0