Måndag

Skola igen... Men jag fick sovmorgon! :) Åkte med faster Berit som kom hem från Thailand igår. Dom hälsade på oss igår kväll, och både Berit och Leif var bruna och fina. Och själv känner man sig blekare än någonsin! Imorgon är det hemstudiedag, så sovmorgon igen ;) Så imorn blir det att jobba med rester (rest för min del) och plugga lite till provet som ska skrivas på onsdag. Men plugga till provet blir det nog inte att göra, det känns som om allt redan sitter där det ska...

Idag kom pappas sprillarns nya traktor så han sken som en sol ;) Också gjorde jag och han en deal. Om han skulle tända upp eld så jag hade varmvatten när jag kom hem från gympan ikväll, så skulle jag baka en sockerkaka med vaniljfyllning åt honom att ta med på jobbet och bjuda. Sockerkakan står i ugnen och det brinner i pannan :D
 
En bra deal enligt mig :)

Strax blir det att bege sig till gympan. Känner mig inte jättepeppad, men det är alltid kul när man komemr dit...

På onsdag har vi en slapp eftermiddag. Vi ska få se film. Så jag ska se om jag får med mig någon som sällskap till ds och köpa lite påskgodis... ;)

Nu vill jag ha PÅSKLOV! Den enda kycklingen (keramik) har lillasyster Jenny placerat så vackert i mitt rum, så nu är det förberett ;)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0