Måndag- IGEN xD

Hehe ja det har som varit ont om uppdateringar, men jag har gjort en massa annat jox. Tränat varenda dag (därav lite träningsvärk ;P) Varit hos kärleken hela helgen mm. Vi var bara 4 st i klassen idag... Tänker på dig Lina!

Imorgon är det hemstudiedag som gäller, och det kommer att vara så himla skönt eftersom det blir senare att komma i säng efter gympan. Det är sista gången det är gympa den här säsongen. Känns supertråkigt, men samtidigt så har jag en hel del blombänkar att gräva i. Så jag klarar mig :)

Imorse var jag i valet och kvalet om jag skulle ta sommar eller vinterjackan. Men så tänkte jag att det har varit soligt, fint och varmt hela helgen. Och det var 8 plusgrader och soligt i morse, så jag valde sommarjackan. Men det skulle jag inte ha gjort! Snö, regn och blåsigt. Jag frös en hel del när jag kom fram till busstationen :S Så det blev tjocktröja på när jag kom hem ;P

Nu ska jag göra klart alla uppgifter som jag egentligen ska göra imorgon, så då blir jag "helledig" imorn ;D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack malin, du betyder!

2009-04-28 @ 00:35:08
URL: http://gson92.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs gärna :)

2009-04-28 @ 18:45:04
URL: http://dagensdikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0