Måndag

Första dagen efter lovet, och det gick väldigt bra :) Kul att träffa klassen igen! Sab hade tyvärr hög feber så henne skickade vi hem igen. Krya på dig vännen!<3
Johanna matade jag med chokladsås. Hon gapade och jag tryckte ur tuben ;) och mätt blev hon!!!

Sen när jag slutligen kom hem så åt jag middag som bestod av renskav och potatis och sen var jag ut på en promenad. Soligt och fint väder, så det var härligt :) Fastän vi har grusväg så var den faktiskt jättebra ikväll, så det blev jogging på hemvägen...

Ikväll blir det gympa. Mamma jobbar men det är en som är snäll och kör förbi och hämtar mig. Imorgon har jag turen att kunna åka med Leif, det betyder sovmorgon för min del. Och den sovmorgonen kommer att passa perfekt! Eftersom man kommer senare i säng efter gympan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0