Lördag

Jag har verkligen haft påsklov! Vi har utfodrat renar, varit ute hela dagarna och pimplat och ätit god mat. Shoppade en klänning i schtaan i torsdags, sen sov vi över hos Tommy-boy och for till morfars igår. Åt köttsoppa till lunch. Hälsade även på kusinerna Johanna och Filippa och fikade där, sen blev det underbart god middag hos Lärtan m. familj. Taccos med många olika grönsaker och röror.
Sen var det världens aprilväder när vi skulle köra hem! Såg kanske 15 meter fram. Sen var resten bara vitt, men vi tog oss hem!

Nu idag är Einar här, så vi har kört skoter och ätit god lunch ute. Också är både mamma och Einar nyklippta. Och Linnea verkade ju bli lite avis?!;)

Lovet har varit helt underbart, så man längtar ju inte direkt efter skola på måndag. Men det blir kul att träffa klassen igen, också börjar vi med kursen Medicinsk grundkurs, och det är nog den intressantaste kursen skulle jag tro ;)

Nä nu ska jag fortsätta att umgås med familj och pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Christina Nyström

tur att ni tog er lyckligt hem!Vi hörs och syns!Kicki o lärtan

2009-04-18 @ 16:15:08
Postat av: Linnea

Hehe snart är han min pojkvän, passa dig du ;) (alternativt att vi swingar lite, hahaha!)

2009-04-18 @ 17:08:41
Postat av: Maria

Hej!

Härligt att Du haft ett bra lov! Det har jag också. Det är så lyxigt att ha börjat om i skolan för då får man ju ha lov:-) Såg Dig (er alla) ute hos Johanna och Filippa när jag passerade där.

Kram!

2009-04-19 @ 09:13:54
URL: http://mariasvardag.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0