Hemmadag

Ja det blev så. Jag och mamma var på jouren och visade upp mina händer. Läkarens kommentar; Fy tusan!!!
Hm ja det är ju inte så kul att höra, men jag förstår honom. Men nog med sånt snack...

Vi handlade FÄRG! Oj så kul det kommer att bli! :)

Färgen Hundkex 275 och Sommaräng 278

I helgen blir det konfirmation. Lillasyster Elin konfar sig... Så trevliga släkten kommer :) Ser fram emot att träffa alla, det blir alldeles för länge mellan gångerna! Einar kommer imorgon på morgonen, trevligt och mysigt att träffa honom.

Nä nu blir det till att fixa fram lite fika :) Till middag blir det blåbärsgröt och julskinka på mackorna (fast nu heter det ju påskskinka ;P ) 

Trevlig helg! Kramar<3

Kommentarer
Postat av: karin

Vet du hur OTROLIGT sugen jag är på att göra om i mitt rum nu?? Jag vill bara börja smeta upp den där kaffe-färgen på väggarna!! >< Men men, inte än på ett tag...

2009-04-05 @ 17:58:08
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag känner igen känslan ;) haha

2009-04-06 @ 08:03:30
Postat av: Viktoria

Som grundfärg blir det en som heter stubbe, sen är det ju en list upp ungefär 1/3 efter väggen som blir i en brunare färg. Sen så ska en tapet upp som fondvägg, brun men lite mörkare bruna löv på. Så det blir nog bra. lägger upp lite bilder sen när det är klart.

2009-04-06 @ 12:39:47
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0