Varnar för ett mixat inlägg....

Det blev aldrig så att jag skrev något i söndags... Jag hade fullt upp som det var:P

Först började jag dagen med att städa hela nedervåningen... (vi hade familjestädning)
Sen vid halv tolv for jag ut i powerdojjor för att löpa...
Löpningen gick bara bra... Däremot sprang jag en ny jättelång runda, och jag kan erkänna att det var lite svårigheter att hitta tillbaka ;P
Men jag skyller på att jag var tvungen att kolla ner i backen hela tiden för att inte snubbla:D Men jag är hemma och jag lever:)

Sen när jag (äntligen) kom hem tog jag mig en varm dusch och efter det käkade jag lunch...
I stort sett direkt efter lunchen började kalasandet:D , min bror och min far fyller nämligen år i veckan båda två.
Så då umgicks jag med min trevliga släkt i några timmar...
Ett extra + var att träffa kusin David som numera bor i Luleå.:)

Kvällen slutade med att jag bakade en sockerkaka till min far... En sockerkaka som för övrigt är jätte god!
Så den fick han ta med till jobbet och bjuda på idag:D

Sen var det godnatt för min del...

MÅNDAG:

Också har det ju också varit en dag idag...

Själv har jag varit rätt så trött idag... Men jag har härdat ut:D Tur att man har en trevlig klass som man får skratta mycket med, då går dagen så mycket fortare...

Jag hade yä (yrkesämnen) hela förmiddagen, vi pratade bla.om könsroller.

På eftermiddagen hade jag psykologi, och med våran lärare är det INTE kul!!!
Det är så segt och tråkigt att det är många som somnar (det säger väl en hel del! :O)

Sen har jag så tur att jag har en faster som jobbar i Arvidsjaur, så först var jag smakråd till henne när hon skulle köpa tapeter till deras dressingroom, och sen åkte jag med henne hem:)

När jag kom hem fixade jag middag bestående av souvasbiffar, potatis och wok-grönsaker. GOTT GOTT!

Ikväll blir det att prata med kärleken, och fara på gympa!!:D

Har hemstudiedag på onsdag, så jag kanske gör bort att svara på frågorna till det ikväll, så man har hel-ledigt på onsdag:D

Ha re bra!!

Kommentarer
Postat av: karin

fusk fusk fusk att vara ledig!!! xD

Saknar dig vännen <3

2008-10-20 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0