Träning, träning och åter träning

Min tisdag har varit helt okej!! Helt klart vg+ i alla fall:)
Men jag har varit lite trött, men det har varit mycket skratt:D

Jag och mamsen var på gympan igår:) RIKTIGT KUL!!! Tyvärr är det bara en löparrunda, och jag älskar ju att springa, men det är kul ändå:), mage, axlar och rygg får en ordentlig genomgång:D

Ikväll har jag varit upp till Leifes och lånat deras roddmaskin, också lånade jag en träningsbok idag på bibblan, så jag har gjort övningar från den också:D

När jag har skrivit klart blir det att tappa upp varmt vatten i badkaret... Mmm det var några veckor sen sist, egentligen borde man bli bättre på att bada, det är ju både grymt skönt, OCH nyttigt! (En bra kombination, om man frågar mig;P)

Ikväll blir det att göra en stor fruktsallad och äta tillsammans med en klick glass... (Personer som tex Karin och Einar vet att jag är tokig i glass;P när det gäller glass har jag NÄSTAN inga hämningar, men jag brukar försöka att bara äta 2 portioner:-)

Så ikväll skjuter jag upp läxorna till morgondagen... Men det kan man också behöva ibland:D

Tisdags-kram ti allihåopen

Kommentarer
Postat av: Einar

Haha ja jag vet att du är galen i glass:p åå va skönt att bada! Älskar dig! Puss puss

2008-10-14 @ 19:38:53
Postat av: karin

1. Fusk! Jag vill också ha fruktsallad och glass!

2. Jag skulle vilja träna och bada med dig (även om jag inte skulle orka ens hälften så mycket som du)

3. Älskar dig och hoppas på att träffa dig så snart som möjligt!

4. puss puss :D

2008-10-14 @ 21:11:37
Postat av: Christina N

kanske vi kan ta det maed fruktsallad o glass på höstlovet.........

2008-10-15 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0