Tjabba alla glada:)

Om jag låter för entusiastisk är det för att jag har haft en otroligt rolig dag!!! Har skrattat konstant:D Har en underbart rolig klass!!!;P
De förgyller verkligen min dag!

Redovisningen om kladdkakan blev rätt så lyckad:) alla tyckte den var underbart god:), den konstruktiva kritiken löd:
- "Du skulle kunnat ha redovisat en liten stund till" (så de fick äta i lugn och ro;P) 

Min kväll:
1.     Vi ska äta renskav, DUBBEL-MUMS!!! (min absoluta favoritmat)
2.     Ska prata en stund med kärleken min...  
3.     Jag ska läsa igenom papprena som jag, Richard & Lina ska redovisa om imorgon (musklerna i rygg och säte, och hur man tränar dem på bästa sätt, och förflyttar en person på sida.)
4.     Jag och mamsen ska på GYMPA!!! Tjoho vad jag längtar!!!
5.     Snabb-dusch direkt när man kommer hem, sen blir det att sova:)

Trevlig måndag!

Ps. Karin, vilken kväll ska vi pratas vid???
Passar det imorn för dig??? Kram

Kommentarer
Postat av: karin

sötunge! Jåå... mest troligt passar det ganska bra imorgon :D jag vet inte om jag ska jobba... men kvällen borde vara ganska ledig iaf :D

pusspuss

2008-10-13 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0