Snabbt inlägg...

Godkväll!
Min dag blev inte som jag tänkt mig... Idrotten blev tyvärr inställd:(
Inte kul alls... Men ska man se något positivt i det hela så hann jag med den tidiga bussen i alla fall..:D

När jag kom hem fixade jag middag (fullkornspasta och köttfärssås), också skrev jag på den stora MVG-uppgiften, så nu är den nästan färdig;P

Jag och Jenny var också upp till Leifes och matade den lilla valpen Mini, eftersom Leifes är borta till imorgon, det tyckte både jag och Jenny var superkul!
Så tack till Berit och Leif som känner så stort förtroende för oss!!!

Nu har jag ätit 2 mandariner till kvällsmat. Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen för att sova:D
Det märks att det är slutet av veckan och att man behöver sova:D

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: karin

Nu sitter jag här och lyssnar på vacker musik som helena har skickat till mig, och när jag gör det tenderar jag att bli väldigt känslosam... så jag höll på att sätta mig här och skriva en kommentar om hur mycket du betyder för mig... men jag kände att det skulle ta alldeles för lång tid att beskriva eftersom det är obeskrivbart så jag skippar det och skriver en väldigt konstig kommentar istället känner jag... och lång blev den visst också... jaja... det är sånt som händer... xD

Älskar dig!!! <3 pussåkram!

2008-10-16 @ 20:57:20
Postat av: Einar

Hej älskling! Nu ligger jag i sängen och ska sova... Luleå vann med 6-2:) är grymt hes:p saknar dig massor! Älskar dig! Puss Puss

2008-10-16 @ 23:32:54
Postat av: Christina N

jag längtar till på måndag för då har jag lunchdate med helena o elin...........

2008-10-17 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0