Slappar söndag (nästan)

Idag har jag sjungit (med hemsk morgonröst;P) för Elin som fyller fjortis, stackarn kommer att bli mobbad i ett helt år:P...
Så ikväll blir det tårta!

Övriga tiden av dagen hade jag tänkt baka kladdkaka, ev. plugga lite, och vara ute:D, själv är jag som mamma och absolut ÄLSKAR hösten:D

Våran data lärare är en kille med humor!, så jag kan rekommendera filmen: Best of Tobbe ur säsong 2, på youtube. Så himla kul och skön människa!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eMVGQ7hkoA4  (tobbe)

Ha en trevlig dag och njut av det fina vädret!

Ps. Passar även på att skicka en grattis-kram till Ingela, som också fyller år idag. Åldern avslöjar jag inte (det kan ju vara känsligt:-)

Kommentarer
Postat av: karin

haha! Så känsligt tror jag inte att det är... men vi kan skippa åldern för säkerhets skull ^^

Saknar dig vännen!

pusspuss

2008-10-12 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0