Sjuk Malin...

Jag börjar att skriva att operationen gick bra!!!
Han övernattar på intensiven, men de tror att de har fått bort allt av tumören i alla fall...

För övrigt har jag haft en trevlig dag med Karin i skellefteå idag... Däremot blev det inte så mycket shoppande... Men tankarna var på annat håll.

Också har jag blivit sjuk:S, och det finns en som är mycket misstänkt som smittokälla... Hans namn börjar med E och slutar med INAR;P
    Har jätteont i halsen och har även huvudvärk och febergräns... Suck, jag hoppas att det går över... Det är INTE kul att vara sjuk!!!

Förövrigt är Kicki och barnen här, och vi har sett Mamma Mia (the movie) ikväll och druckit glögg, fatta vilka julkänslor jag har!
Vars ska detta sluta?!

Ha re bra! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0