ONSDAG! haha

Ja trött som jag var så råkade jag skriva slapp tisdag på förra inlägget (har ändrat nu... )
Men jag har en pojkvän som snabbt uppmärksammade detta, så idag är det ONSDAG (för alla er som har funderat på det:P)

Vill passa på att tacka Kicki (med familj), för det fina sms:et hon hade skrivit. Det värmde! Även Einars familj hälsar och tackar för det...


Strax blir det att byta om för att fara ut och power walk:a

Sen blir det att kika förbi hos Leifes och kolla på valparna:D också ska jag utmana Jenny i UNO ikväll... Jag hoppas att jag vinner:P

Också ska jag försöka att lägga mig tidigt så jag slutar skriva fel dagar och datum... haha

(Till Berit) Jag och Jenny har lite förslag på vad valparna kan heta, här kommer några: Teo, Brago, Brio, Felix, Flamma, Zorro, Zita


Kommentarer
Postat av: Berit

Tack för namnförslagen! Kram från faster

2008-10-08 @ 22:31:19
Postat av: Syrran

Malin, jag hoppas att du inte fuskar i UNO. Man har ju hört ryktesvägen (genom Einar) att du har fuska mot Jenny när du har spelat Yatsy. Det är ganska fegt att räkna extra mkt poäng till sig själv för att vinna över sin lillasyster XD

Älskar dig!!

2008-10-09 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0