Min trevliga onsdag

Idag har det varit en riktigt trevlig dag:)

Vi har jobbar med att göra en broschyr för Sandbacka... 
Det var rätt så kul, jag och Johanna förvandlades till proffsfotografer för en dag, så vi sprang runt och tog kort på allt och alla;P riktigt kul att se alla chockade:D och det blev fina bilder också...;D

Åkte hem med rally-farmor (hon fick böta 2000kr för en vecka sedan, stackarn!:S), när jag kom hem började jag svara på alla instuderingsfrågor om människan socialt och kulturellt (om roller, normer, grupperingar, stereotyper, kommunikation och social interaktion), säkert rena grekiskan för er, men nu kan jag det...
     Nu är svaren in-mailade till "fröken";D

Resten av kvällen blir det inget mer plugg i alla fall!!!

Tror jag ska höra med mamsen om hon vill följa med mag ut och gå, och det är det mycket troligt att hon vill:)

Imorgon har jag kärnämnen... Så min dag imorgon ser ut såhär:

Svenska
Engelska
Matte
Lunch
Idrott (boxersize, har ingen aning om vad det är;P)
Estet

Så jag hoppas att jag får tillbaka procent-provet imorgon... Det förra om bråk hade jag MVG på... Så då var jag nöjd:)

Trevlig onsdag

Ps. Grattis till Arvid som fyller 21 idag!!!

Kommentarer
Postat av: Einar

Hej älskling! Det låter som du har haft en kul dag... Det har inte jag, har haft en seg dag:p haha puss puss

2008-10-15 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0